Αντικατάσταση και επιστροφή

Θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν; Κανένα πρόβλημα!

 

Προσπαθούμε να κρατάμε τους πελάτες μας ικανοποιημένους με τις υπηρεσίες μας για αυτόν τον λόγο προσφέρουμε και ένα βολικό σύστημα επιστροφής αγαθών. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να ακολουθήσετε μερικά βήματα:

 

1. Ενημερώστε την ομάδα μας για το πρόβλημα και στείλτε μας φωτογραφίες στο [email protected]

 

Εάν το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, η εμπορική εμφάνιση ή η ακεραιότητά του δεν έχει αλλοιωθεί ( π.χ σκισμένη συσκευασία,  ετικέτες που έχουν αφαιρθεί κ.λπ.), σύμφωνα με τον νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν.2251/1994), εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την αγορά έχετε το δικαίωμα να υποβάλετε αίτηση υπαναχώρησης/ επιστροφής,  επικοινωνώντας μαζί μας στο τηλ: 22 009 509 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected]

 

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν σε περίπτωση ελαττώματος ή σφάλματος που σχετίζεται με αυτό. Δυστυχώς, ακόμη και οι πιο διάσημες μάρκες δεν είναι ασφαλισμένες για κατασκευαστικά ελαττώματα. Εμείς επίσης μπορούμε να κάνουμε λάθος κατά τη διαδικασία συσκευασίας. Εάν έχετε λάβει ελαττωματικό, λανθασμένο προϊόν ή απλά έχετε παραγγείλει εσείς το λάθος προϊόν και θέλετε να το επιστρέψετε.

 

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την καταλληλότητα, τη μέθοδο χρήσης ή/και άλλες απορίες που σχετίζονται με τα προϊόντα που έχετε λάβει, παρακαλούμε, επικοινωνήστε μαζί μας στον ακόλουθο τηλέφωνο: 22 009 509  καθημερινά (07:55 με 20:00) και εμείς θα σας βοηθήσουμε.  

 

2.  Γιατί οι φωτογραφίες είναι απαραίτητες;

 

Υπενθυμίζουμε στους πελάτες μας ότι δεν έχουμε φυσικό κατάστημα και εργαζόμαστε μόνο εξ αποστάσεως. Η φωτογραφία θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε την ουσία του προβλήματος ή του ελαττώματος, επιταχύνοντας έτσι τη διαδικασία επιστροφής του προϊόντος και το ποσό που καταβλήθηκε για αυτό. Μέσω της φωτογραφίας θα βεβαιωθούμε για την ακεραιότητα της συσκευασίας, γιατί κατά την επιστροφή ενός προϊόντος που δεν θέλετε πλέον ή έχετε κάνει λάθος κατά την παραγγελία του, είναι υποχρεωτικό η συσκευασία να μην έχει υποστεί βλαβές.

 

3. Επιστροφή

 

Αφού εξετάσουμε το αίτημά σας για επιστροφή των αγαθών, θα λάβετε απάντηση από εμάς εντός 14 ημερών. Μόλις το αρμόδιο τμήμα εγκρίνει την επιστροφή, θα σας αποσταλούν στο email σας τα βήματα επιστροφής με την σχετική διεύθυνση.

 

4. Έξοδα αποστολής

 

* Λάβετε υπόψη ότι αναλάβουμε το κόστος επιστροφής μόνο σε περίπτωση που το σφάλμα που προέκυψε με την παραγγελία σας σχετίζεται με εμάς.

* Σε περίπτωση που το σφάλμα δεν σχετίζεται με την εταιρεία μας, το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη.

 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

Ανάκτηση κωδικού πρόσβασης

ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ!
ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΜΥΝΗΜΑ!